9 tisdag

Halloj!
Igår var det min födelsedag, min och farmors rättare sagt! :)
jag fyllde 22 och hon 80år.
Gick upp supertidigt och körde in pappa till stan för han skulle till tandläkaren. sov några timmar och tog sedan en frukost på kaffekompaniet tillsammans med henrik. efter det åkte vi och hämtade emelie och drog ner till Revollt 22 magasinet för att shoppa like kläder. hittade en snygg svart tjocktröja ifrån KoolaAnna.
Vi hämtade bella och sen drog vi till systemet för diverse inköp av sprit och sen till eutocash för att inhandla allt käk som jag skulle bjussa på. Hade planerat lite grillmys med de närmaste vännerna.
Drog hem och förberedde allt, och det hade aldrig hunnit klart om inte jag fått tonvis med hjälp ifrån emelie, henrik och bella. Tack!
Vid 6-7 tiden så trillade mina vänner in och vi grillade, käkade, drack och spelade spel hela kvällen!
Tack för alla superfina presenter och för att ni alla ville komma och göra min dag helt fantastisk! <3
Städade lite snabbt och sen somnade jag bums!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0