lördag

tjooo!
Har varit en mysig lördag och jag hoppas det fortsätter så!
Tog mig en liten sovmorgon i morse. Henrik gjorde frukost och sen städade vi undan lite i lägenheten, vilket behövdes! Efter att för 50 gången konstaterat att vädret ute var strålande solsken och ord som, passa på, uttryckts både 1 och 2 gånger ifrån min sida promenerade vi in emot stan. Postade lite paket och inhandlade brallor och två tröjor till Henkan. 
Nu skall vi snart börja med middagen så att den är lagom färdig till kl 20.00 och melodifestivalen. ikväll hoppas och röstar vi på min absoluta favorit (sedan många år) --> Salem al fakir!
Imorgon hoppas jag kunna hitta på något kul med Matilda samt hinna handla lite käk med Mikaela.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0