Måndag

Hejsan!
Idag var det projektstart för det projekt som skall pågå i 5 veckor och som handlar om att konstruera värme, kyl och ventilationsanläggning för ett mindre "hus". verkar vara intressant, är dock lite skeptisk inför momentet "lär dig CAD på 4 veckor"..aja, henke får helt enkelt hjälpa mig!
Skulle ut och träna idag hade jag bestämt..men det var bara och glömma! Började snöa redan igår kväll och det snöar fortfarande, det finns ingen som direkt har hunnit ploga! men jag förväntar mig att det är kirrat tills imorgon em så jag kan köra igång!
På fredag morgon åker jag söderut emot jönköping och Maria, kommer bli toppen!
puss

Kommentarer
Postat av: Pillan

Hej, du lär dig CAD:a på 4 veckor, inte med alla finesser och så men så du klarar dig. Kunde jag så kan du! =) Kram

2010-03-02 @ 08:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0