söndag

tjo!
Först: sorry för DÅLIG!! uppdatering, jag har haft så sjuuukt mycket att göra denna veckan att jag knappt hunnit med att andas..otroligt!
Projektet har ätit upp all vaken tid, och då menar jag verkligen ALL tid..sjukt! i lördags blev jag äntligen klar med G uppgiften och skickade in denna!
I dag vaknade jag upp efter mer än 12 timmars sömn och insåg att lägenheten såg ut som ett stort fylleslag..men andra ord inte vackert!
I morgon kommer Jonte på besök så det fanns ingenting annat än att hän ge precis hela dagen åt att städa..men oj så fint det blev!
När städningen var klar åkte vi med mickan och sambo till willys och lidl för att handla all den mat som redan borde funnits i skåpen men som ingen haft tid att inhandla!
på onsdag em då är både jag och henrik helt färdiga och kan äntligen ta helg!?
Henke har två tentor nu till veckan, mån&ons och jag kommer att försöka jobba mig till en 4:a mån-ons..har två överbetygs uppgifter och en muntlig tenta men det kommer inte vara i närheten av så mycket att göra som denna veckan, det är iaf min förhoppning =) Skall i morgon ut på ett långpass tillsammans med jonte och det ser jag verkligen fram emot!
nu: hämta tvätten och sedan definitivt sova! och det i en nybäddad säng..kan inte bli bättre!
puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Kämpa på.....det är hårt men roligt liv att vara student. kamar på på Er.

2010-03-29 @ 08:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0