Tisdag

Hejsanhoppsan!
Är det inte uuunderbart väder ute? helt otroligt! skall snabblogga och sen hoppa i träningskläderna och ge mig ut på ett 70min pass.
Idag hade vi första CAD genomgången, verkar hyfsat krångligt..men jag är mer nu övertygad, precis som pillan kommenterade, att jag kommer att lära mig iaf tillräckligt på dessa 4 veckor =) känns skönt!
Dagens i-lands problem: Varför är postlådornas springa så förbaskat liten? minsta lilla paket tar 5 minuter att trycka igenom..en del går inte alls..då måste man leta upp ett postombud, eftersom postkontor inte finns längre, och i Karlstad har man helt ologiskt placerat all ombud utanför centrum..hurra!
Skall tvinga Henrik att gå och lämna in dem åt mig, jag skall ju faktiskt ut och springa!
hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: matilda

vad hurtig du är michelle! tack för senast förresten. du, jag, stockholmare och champagne går nog ganska bra ihop ;) du skulle åka bort i helgen va? borde hitta på nåt i början på nästa vecka :) PUSS!

2010-03-02 @ 21:40:25
URL: http://matildasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0