torsdag

Tjo!
imorgon är det äntligen fredag igen, och då skall jag träffa matilda se på skavlan och ta helg! <3
Mitt ben har verkligen inte varit på humör idag! helt fantastiskt vad det värker när det väl har börjat. försöker göra allt för att få det att sluta..ta en promenad, ställa mig upp, sträcka på benet lägga upp det på någonting högt etc..men det värker bara precis lika mycket..koncentrations nivån fans inte en med på skalan idag och jag tror kanske att jag kan ha snäst emot min omgivning en eller två gånger (..inget illa menat isf).
nu skall jag testa ett näst sista vapen emot benvärk nämligen att dra ut och springa, hjälper inte det blir det verktabletter för att kunna somna.
//mich

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0