bilder från helgen

tjotja!
Här kommit tillbaka till karlstad efter en underbar helg hemma!
Har promenerat, kollat på solnedgången, umgåtts med vänner, hjälpt farsan och morsan med trädgården, kelat med ping, varit på orinteringstävling, tränat och pluggat ytterst lite.
Idag har jag o mickan stämmt av allt inför morgondagens tenta, känns mycket bättre på den fronten nu.
här kommer iaf lite bilder.
Bohuslunken i uddevalla, bella är på hugget
Jag försöker byta om i förarsätet, kan bara rekommenderas i nödfall..
Bella vann, strax före mig
Här är vi..
Söta lilla Pingpong
Stellan!
Ronja min fina vän
Kela bör man annars dör man..
Stångas bör man också..
du gör dig bra på bild bella!
Det var allt för så länge!
imorgon skall jag upp med bilder ifrån Sandra och Antons inflyttnings fest...om jag kommer ihåg ;)
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0