bra jobbat!

Igår efter mötet drog jag ut och körde fartleks passet, gick finfint! körde styrka efteråt också =)
Efteråt hoppade jag in i duchen och sedan upp på cykeln för att dra in till stan och möta upp delar av klassen. Påväg in till stan klantade jag mig rejält.....Slant med foten på pedalen och tappade all kontroll...körde in i tunnelväggen..blev JÄTTE rädd (trodde jag skulle slå halvt ihjäl mig). Krachen resulterade i blåmärken höver halva kroppen och en rejält svullen ankel. kan inte riktigt stödja på foten nu :(

här kommer lite "tyck-synd-om-mig" bilder :P



två av några feta blåmärken..



syns inte så bra..men jag kan intyga att det inte är vackert i verkligheten..

Kommentarer
Postat av: mamma

Ajj...aj så det kan bli...hoppas du repar dej snart. kram

2010-05-07 @ 09:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0