nervigt

Tjoo!

Idag har jag tillbringat all min vakna tid i ett kemilabb. Har laborerat på kemfällning, mycket intressant!
Nu skall jag och min grupp alleles strax skriva tillhörande labbraport och fortsätta med den energianalys som skall in på måndag nästa vecka.
I helgen bllir det först hem på fredag och sen vidare till götelaborg på lördag för att springa gbg-varvet..är nervös som fan! förr året sabbades allt av skavsår precis överallt..iår kommer jag se till att tejpa varje millimeter av mina fötter och definitvit inte springa i linne..fick skavsår på insidan armen uppe vid armhålan..inte lätt inte!
Skall bli skönt att komma hem till Strömstad igen, även om jag nyss var där. Det ger en sådan härlig känsla av att träffa familjen och alla vännerna.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det kommer gå bra! Tejpa armhålan oxå;)

2010-05-19 @ 15:19:10
URL: http://svippostina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0