västkusten = bästkusten

tjotja!
Är hemma i Strömstad denna långhelg, underbart!
Sprang sm i sprint orientering igår kom sist i mitt kval heat..ingen större överraskning! Är i det stora hela nöjd med min insats, hade jag ändrat på något hade jag tagit kontroll 3 bättre..tog alldeles för lång tid dit nu pga att jag bommade. Men annars hade jag inte kunnat gjort så mycket bättre igår..klar att om jag hade haft mer spring i benen och bättre kondis hade det kunnat gå rejält mycket snabbare. Men det skaffar man sig inte så enkelt.
Igår blev det någon hink på rangen, gött att känna att man faktiskt kan spela golf..
idag skall jag hjälpa farsan med först att städa bilen och sedan med bygget..efter det träning och ikväll skall jag försöka göra något med eva.
puss!
Eva o Petters stört coola lilla Samuel =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0