Grattis!!

Det är ingen vanlig dag, för det är Emelies födelsedag hurra, hurra, hurra!
Idag fyller min äldsta och bästa vän 22år!
Emelie du betyder så mycket för mig, du är allt man kan önska sig hos en vän.
Alla gånger du ställt upp för mig och kommit med goda råd.
Alla gånger du lyssnat utan att döma.
Alla gånger vi gjort galna saker tillsammans.
Alla gånger vi bara segat oss och stannat hemma och sett på tv tysta utan att egentligen säga något.
Tillsammans med dig blir det aldrig fel, där kan vi båda vara oss själva.
Vi träffades för lääänge sedan första gången, det är så skönt att veta att jag har dig som vän!
Till påsk är det jag som lyfter på arslet och kommer och hälsar på dig och alla människor som precis som mig älskar dig.
Jag tänker på dig och längtar tills vi träffas igen.
Hoppas du får en toppendag precis som alla dagar.
Håll utkik i mailboxen, det finns något till dig där

kramar i massor <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0