Jag är krullig!

En sammanfattning av helgen som gått kommer här;
Fredag, åkte direkt upp till nordby med mamma och pappa för att köpa skidor, pjäxor och bindningar..Så numera är jag en stolt längdskidor ägare :)
Lördag, Upp tidigt som tusan och åka till Uddevalla för att springa Silvatrofen tillsammans med maria. efteråt gick vi en sväng på torp. Väl hemma i Strömstad köpte vi pizza och sen for jag nästan direkt hem till eva för att hämta henne och åka ut till hotellet för lite hårshow och mys!
Var hemma vid 23 tiden och då var huvudvärken inte alls trevlig så jag gick och la mig.
Söndagen var lika intensiv den, upp tidigt för att fira farsdag (var det ens farsdag i söndags?). Blev träning med söndagsgruppen och efter det direkt iväg på kalas för lille Samuel, som bara växer och växer!!
När kalaset var slut kring 17 så drog jag hem och inväntade Agnes och klara som kom förbi. Agnes bella och mamma hjälpte sedan mig att krullpermanenta håret :) så nu är jag KRULLIG!!

Fick precis en påminnelse om att vi ju hade en MKB inlämning som jag totalt glömt av..blir till att göra den nu..jag som skulle ut och orientera juh!

aja! Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Maritha

du får orientera i morgon...om det inte blir snö. kram

2010-11-08 @ 14:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0