Söndag

Hejsvejs!
Varit hemma två dagar nu, mycket skönt! Igår var det träningsdag med strömstad löparklubb (SLK). Vi började kl 0900 med ett distanspass jag bella och sofia körde 12km i lugn och behaglig takt. Skulle kunnat kört snabbare..men vi ville springa tillsammans och jag hade mitt lår som spökat hela hösten i åtanke. När vi kom tillbaka till bojar så duschade vi och sedan drog vi och käkade på matbolaget. Efter det hade vi lite möte och sen lekar innan det var dags för pass nr två som var intervaller. 90-60-30 med 30sek vila mellan varje intervall och 90sek emellan varje serie. jag körde 4 serier alltså 12 intervaller.
När det var gjort var det nedjogg, styrka och en timmas yoga kvar.
Det var hur kul som helst, precis som vanligt!
Nu (om en timma) är det in till stan för att köra ett lugnt rehabpass. SLK har söndagslöpning varje söndag!
Tror jag, pappa och mamma skall åka upp till nordby efteråt. måste fixa vallning till mina skidor :)

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0