Bio

Hejs!
Filmen "Clash of the titans" var iaf sevärd! Gillar man dessutom Zeus och de andra gudarna så är filmen ett måste.. :)
Glömde av att berätta om gårdags kvällen. Mötte upp Vänner på stan för att gå på bio Tillsammans, såg Inception.
Efter typ 1-2min in i filmen får jag tanken "helveeeete, jag fattar juh ingenting..." någon sekund senare lutar sig J åt mitt håll och säger "Det känns som att detta är en film man måste hänga med i"...
hehe, det var inte så farligt som vi trodde, men ni vet den paniken man får i början av vissa invecklade filmer..att man inte kommer att fatta ett skit.
Filmen var iaf Väldigt bra, och jag kan rekommendera den för er som fortfarande inte sett den!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0