dålig karaktär?

Tjo!
Slutade skolan 15.00 stannade kvar en extra sväng för att snacka ex-jobb och sen gick jag hemåt. Vart så sjuuukt trött när jag kom hem så jag bestämde mig för att halvt vila en halvtimma/20min innan det var dags att byta om och ta bussen till träningen.
Vad händer?
Jag totalt sten somnar och försover mig... :(
Får träningskompensera imorgon och på "träningslägret" till helgen som juh faktiskt innehåller hela 5 pass.
men ändå..och jag som väntat på nästa Tyr träning ända sedan förra veckan.
tusan!!! inte är jag piggare heller...

Bjuder på en bild ifrån en av min första orienteringsträningar :)

Kommentarer
Postat av: mamma

vad söt bild kram

2010-10-12 @ 20:08:34
Postat av: Pappis

Det är typiskt det, har gjort det själv...

Du får ta igen det :-)

2010-10-13 @ 10:49:07
Postat av: Maria

Haha!!!

vilken bild,va har du mer på lager?? :P

2010-10-13 @ 17:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0