fredag

Hejsan!

Blev Godkänd på min LCC uppgift, så det kan man lägga åt sidan nu.. Exjobbet verkar lösa sig, var och pratade med R idag och han hade lite ideer jag och M skall kolla på :)
Blev SÅ glad idag efter föreläsningen när jag hittade Malin och hennes lille Isac sittandes i korridoren...ååh han var så himla söt så ni anar inte! När skall man själv kunna skaffa en sådan lite gosig knodd tro?
Jag kunde inte sluta fingra på honom, såå len och mjuk...mm..
Det var svårt att gå därifrån men jag och M var tvungna eftersom vi skulle köra grejer ifrån lägenheten innan hon skulle till frissan.

Nu blir det mat sedan bakning och städning ikväll blir det kalas och imorgon tidigt som tusan kommer Lars och hjälper mig flytta släpvagnen upp till kronoparken. Söndagen kommer ägnas på alla fyra skrubbandes golv, toa, dusch och kö.

Puss på er!

ps, har ni intet för er titta förbi Storms och haka på Halloween partyt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0