godmorgon

Hejsvejs!

Idag är det Tisdag, jag har fått i mig frukost och skall strax klä på mig och börja morgonens plugg innan föreläsningen kl 13. ikväll är det träning med Tyr, de skall köra natt OL och jag har inte fått min lampa ännu, så jag får köra lite intervallträning själv (kanske någon mer som inte har lampa). 
Får så galet ont i mitt högra lår under och efter löpning nu..går aldrig över..igår körde jag på både mjukt och hårt underlag..och det vart lite bättre på det mjuka, idag är det bara mjukt så vi får se hur det känns efteråt ikväll.

Hoppas Hoppas att jag får nyckeln till "mitt" förråd ikväll för jag måste ha flyttat allt från lägenheten innan söndag kl 17, annars blir det en månadshyra till..inte så kul direkt!
Så om det är någon som känner sig manad till att böra lite flyttkartonger i veckan..let me know! Jag får hitt på något kul som tack för hjälpen :)
Finns det en bil att låna någonstans så tages detta också tacksamt emot, släp kan man hyra för 20%billigare på statoil just nu :)
Imorgon drar ett tjejgäng till Örebro för lite seriös shopping, jag håller på att ladda kameran och kommer såklart att lägga upp de snyggaste här efteråt!

Hejdå


Kommentarer
Postat av: Maritha

Hallå. hoppas du får hjälp av någon att flytta dina grejer så du kommer ur lägenheten eftersom den är fukt skadad. Hoppas du får en bra dag på Uni idag. kram

2010-10-26 @ 11:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0