helgen

Efter tentan på fredag kan man juh föreställa sig att det skall bli en lugn och skön helg, eftersom detta tenta pluggande verkligen tar all min nuvarande energi!
men icke..
Som tur är kommer Mami och Papi hit :)
vi börjar dagen med det träningsäger jag är med på denna helg och sen hoppas jag vi gör en massa skoj, äter gott och har det mycket mysigt!
På söndag är det dubbla pass och sen måste jag försöka avslut min MKB uppgift som skall in senast måndag kl 08.00
Kanske, kanske hinner jag göra lite på uppgiften på fredag efter tentan också innan första passet på träningslägret.

Nu skall jag fortsätta ett evighetsarbete..scanning och sen skall jag sooooova!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du kommer snart drömma om all scanning!

2010-10-14 @ 16:16:44
URL: http://svippostina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0