helgen

Tjo!
Helgen har varit lugn och mysig. Jag och henke drog iväg till sunne för att gå på marten och hälsa på barbra och torbjörn.
Marten (marknaden) var inget att ha och den var typ slut när vi kom dit.. :P menmen!
Vi har i helgen bakat elva kaffe brö, farmors recept! det blev sådär..men nästa gång skall jag inte använda lika mycket mjöl :)
sen har vi bakat olivbröd, men det fick de andra ha för sig själv..
Jag fick se en liten del av torsby..Torbjörn stackarn vaknade upp med tandverk och behövde uppsöka akuten för att få smärtstillande.
Jag har också lärt mig hugga ved, så nu är jag lite stel i ryggen..men det var bra träning :)
Nu skall jag strax sticka till skolan, börjar 13.15 idag..fyyyy!
hoppas också kunna hitta en tvättid för jag har snart inga rena kläder kvar..
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0