Måndagskvällen

Hejsan alla!
Spelkvällen hemma hos A var jätterolig och jag höll nästan på att vinna Mario Party om jag bara hade tryckt på rätt knapp...så frustrerande!
Är numera blomvakt till två Pelagonier, jag hoppas att dom fortfarande är i livet när dom skall hem till A igen.. :)
Missade ett av mina favvo program, Ullared, men jag skall såklart ta igen detta på torsdag då det inte är något!? bra på tv:n. 
Imorgon hade jag tänkt att köra stakträning med mina stavar och Rollebledes, men jag kom precis på att det juh faktiskt är Tyr träning så det vill jag juh såklart inte missa!!
stakträningen får vänta tills på onsdag. 

Anmälde precis mig och Maria till Silvatrofén i Uddevalla den 6nov. Det är en patrull orienteringstävling som brukar vara skitskoj!
Antar du utmaningen?

Bjuder på två uuuuunderbara låtar av fantastiska Joakim & Joel, Uddevalla grabbar som jag har gemensamma vänner med.



Mer av dig



Ser jag tjock ut i den här?

GODNATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0