klassikern

hejsan!
Det händer inte speciellt mycket i mitt liv just nu..jag pluggar och tiden rullar på helt enkelt.
förra helgen åkte jag ner till Åmål för att spring  Sprint- och Medeldistans DM. Hade som mål att försöka ta en medalj och inte orientera bort mig. Gick super duper bra, tog guld i först sprinten och sedan medeldistansen. :) Efter detta fick jag blodad tand och bestämde mig för att ställa upp i även natt DM som går nu på fredag. Skall stanna över hos farmor tills på lördag em och förhoppningsvis kunna hjälpa henne med div höst bestyr som bör tas tag i nu innan vintern.
Kan juh ta och nämna en lite rolig sak som inträffade förra helgen efter att jag kommit tillbaka till karlstad igen. Jag henke, jonathan och marie drog ut för att ha lite mys på Harrys. Och vem kommer inte in efter någon timma som "sjungande DJ" han kallade sig iaf så själv..jag tyckte mest att han ylade som playback..jo Daniel i skilda världar, alla tjejers drömkille för en sisådär tio år sedan :P haha! kan juh dock berätta att inte var lika "snygg" nu som då..kan iof kanske bero på att man blivit äldre?
Fick hem ett gummiband (jag har så fantastiska vänner!!) Så jag ställde mig juh genast och började träna lite arm muskler..kan ju behövas nu eftersom jag, pappa, hazze, desmo, camilla och Åsa skall göra KLASSIKERN!!!
Tur att jag började träna armarna i tid, efter 15min hade jag en fantastisk smärta i alla armmuskler :P
Igår var jag med på första tyr träningen som inte är öppen för allmänheten, vi körde 90-30 på en 7,5km sling..mao sten tuff träning, perfekt för mig som tycker att det är det bästa som finns (skall tilläggas att det känns bäst när det är över..men då är det verklien bäst!!!)
nu blir det till att titta till tvätten och sedan ta och äta en leverpastej smörgås tillsammans med inlagd seläter gurka som jag och mamma gjorde i somras :D
puss!

Kommentarer
Postat av: Pappis

Super duper e du åxå

2010-09-15 @ 21:16:36
Postat av: mamma

det verkar som du har det gott i livet tjejen min.kramar

2010-09-15 @ 23:53:33
Postat av: mikaela

Gummisnöre snarare;)

2010-09-16 @ 21:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0