Onsdag

Hejsansvejsan!
I helgen inledde jag klassiker satsningen, gick väl sådär..ville så gärna slå mitt gamla pers på 3.00.59..men det gick inte. låren var heeeelt döda! utan pappa som puttade mig upp för uppförsbackarna hade jag aldrig tagit mig imål.
Skall se till att fixa fram lite bilder här så småningom.
Idag var det plugg på tapeten, tentan är ju på fredag och det känns inte allt speciellt bra. men när gör det någonsin det? imorgon blir det hårdkörning med gamla tentor samt en hel del teori plugg!
Har precis dragit mitt strå till stacken i detta så kallade demokratiska land och gett blod, bra gick det dessutom!
nu blir det plugg och sen skall jag kolla in min framtida lägenhet :D
kramar

Kommentarer
Postat av: mamma

Du var mye duktig på loppet kram

2010-09-30 @ 11:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0