fredag

hejhopp!
Blev väckt 0850, och vi hade tänkt åka 0900, men det hände juh inte..tror vi kom iväg vid 0930 till indianapilis eller bara "indi" som dom säger här. Jag Amy och Emelie åkte dit för lite tjejshopping...och herregud vad det fanns mycket fint. jag hade lätt kunnat stanna i flera timmar inne på "forever21"...och då gillar jag inte ens att shoppa?!.
Vi gick okmkring på cirkul center mall i ett par timmar innan vi åkte tillbaka, via Ryans föräldrars hus för att hämta lite rena kläder. Väl tillbaka avar det bara att hoppa i finbyxorna och dra på förfest hos huset bredvid. Vi gick och kollade på cyklisterna som var jätteduktiga och cyklade sin race hur fort som helst!
Efter det fick jag uppleva en seniordinner, som gick ut på att de äldsta i huser hade middag tillsammans och berättade pinsamma historir om varandra. kul! När middagen var klar gick vi och fortsatte festa/dansa lite överallt på campus bla hos phi psi. En otroligt rolig och annorlunda kväll. Tack för mig säger jag till USA. NÄsta gång jag kommer tillbaka skall jag 1, göra mer turistgrejer 2, ha mer pengar för shopping.
over and out!
pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0