fredag

tjo allesammans!
fredagen började med en sovmorgon till 11. skyller på jetlag.
Efter lunchen/frukosten så tog jag det lite lugnt och hängde mest framför datorn, emelie och amy skulle båda jobba ett par timmar. När jag smällt allt käk drog jag bort till gymmet och cyklade på en motionscykel i 60minuter. När jag satt där och trampade så kommer en man fram till mig, efter ett par minuters spanande, shit tänkte jag nu kommer jag bli utkastad härifrån. Men icke, mannen visade sig vara Rynans pappa :) Vi snackade lite medans jag satt där och trampade..och sedan kom Ryans mamma förbi en sväng också. Kul att äntligen få träffa dem!
Efter cyklingen sprang jag 30miuter på löpband..så jäkla jobbigt. Svetten bara forsade och andningen var inte direkt lätt..stackart amerikanare.
Iaf, efter träningen tog Ryan och Emelie med mig till Wendys, ett snabbmatställe i Usa som tydligen är väldigt populärt. Det var helt okej mat..men jag såg ingen större skillnad emot hemma..kanske att det var mer vanligt med kycklingburgare. När vi ätit upp lämnade vi av Ryan och Emelie och jag drog till Wallmart. I love that place!
När vi kom tillbaka tog vi det lugnt och sen gjorde vi oss iordning för att dra på min första amerikanska collegfest. det var kul, väldigt annorlunda men en spännnande upplevelse for sure. Det blev ganska sent, men jag vaknade av mig själv vid 9tiden idag (lördag) så det var juh ändå okej.
nu måste jag äta någonting! frulle here i come.
pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0