lite bilder

Tänkte jag kunde visa lite bilder från min resa så här långt. :)

Precis kommit fram till Greencastle

På Campusbaren

Ry och Em

Hon har näääästan körkort!!!!! :P

En utflykt med Amy och fyra andra tjejer till ett Center där de räddade kattdjur.

Skön stil!!

Ut på fest skall vi. Vet inte hur man vänter bilder i mac tyvärr.

Amy och Zandris radioprogram gästades av mig. Lärde amerikanarna lite svenska ord :)

Följde med Ryan till vetierinären med hans familjs tre hundar. På bildern är det den något storvuxne Hugo.


Jag hjälpte emelie med hennes skulptur/konstverk. Vi gjorde små, som jag kallade det fågelhålkarm för att kunna hänga upp själva verket i.


Är övertygad om att vår träslöjdslärare iaf skulle bli lite imponerad?!

Det var allt ifrån nu.

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0