Lördag

Hejsanhoppsan!
Detta var hur min lördag såg ut,
Vaknade vid 0900 och hängde framför datorn tills klockan blev 10 då magen kurrade något enormt. Efter lite frulle och två timmars skypande så vaknade Amy och emelie kom tillbaka från Ryans. Vi drog ner och åt Brunch vid 12 och efter det drog jag Amy och fyra andra tjejer till ett "exotic feline rescue center" ett ställe som tar emot vilda kattdjur exempelvis; Tigrar, Leoparder, Lejon, Lodjur, Pumor och en Vit Tiger. Det var så intressant och vi fick gå supernära djuren. Dom har blivit räddade ifrån olika ställen.
Efter det drog vi och åt kinesiskt och sen var det dags för att göra sig iordning för en Mike posner konsert. Det var svine drygt! tog typ 3,5h innan han började spela. Alla rappare i hela Indiana skulle upp och göra ett framträdande innan Mike kom på scenen. Då var vi trötta i både ben och rygg så vi stannade typ 40minuter och sen gick vi. nu skall vi in till "phi psi" huset och se vad som sker där. antagligen ingenting, eller ja det är nog fest..men det orkar jag inte med tror jag..min jetlag slår verkligen till ordentlig på kvällarna här. 
Det har varit en kul dag idag :)
Imorgon blir det fler spännande äventyr.
pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0