måndag

Hejsanhoppsan!
Ny vecka. härligt! Idag börjar min cykel"karriär", haha! tänkte cykla ett par mil idag vid 18tiden. 
Helgen var bra, långsam, men bra. Var juh som sagt hemma hos mig i torsdags och självklart blev både jag och mikan, som inte heler skulle med ut, övertalade så in i bänken..typiskt! Det var iaf hur kul som helst! :) Bilder får nog lov att komma i eftermiddag..om jag kommer ihåg :P
Fredagen tillbringades mest sovandes...vad trött man bli när man dansat hela natten!
Lördag morgon åkte jag med Monika, Emil, Rolf och Marie till KArlskoga för att springa lite orienteringstävling. Eller ja, jag gick och lunkade runt min bana. Det gick iaf bra, missade ingenting.men ja, tempot var i det närmsta snigelfart jag kommit. På eftermiddagen mött jag upp mamma och pappa som åkt upp till karlstad för att hälsa på Bella och mig samt lämna min cykel. Vi lagade mat tillsammans och sen åkte vi ner till Monika och Rolf för lite eftermiddagsfika, mys! på kvällen hyrde vi Beck, Levande begravd. Kan verkligen rekommendera den filmen..jätteläskig och jättebra :)
Söndag morgon åkte jag, Bella och Rolf återigen till Karlskoga för långdistansen. jag hade dryga 7km och det kändes faktiskt bra. Jag trode benen skulle vara tunga som bly men de var de inte..men så fort jag försökte trycka på så började jag hosta, så det var bara att fortsätta lunka på och gå i alla uppförsbackar. Missade litegrann men var med mer på kartan än jag någonsin lyckats vara på en och samma gång. Ett steg framåt.

Idag måndag är jag trött, skall bli gött att i eftermiddag hoppa upp på hojjen med lite musik och bara trampa! Kanske kan ladda ner någon bra ljudbok att lyssna på?!
Nej nu MÅSTE jag förstätta skrivandet.
pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0