måndag-onsdag

hejhej!
Det har varit en tung inledning på denna veckan och jag tror inte att resten blir sådär jätte lätt heller.
Min förkylning ifrån usa vill lixom inte släppa taget om mig, även om det blivit så mycket bättre. De sista nätterna har det varit svårt att sova ordentligt och jag har vaknat av min hosta. Efter mycket om och med var jag idag på vårdcentralen, mycker riktigt finns en infektion i kroppen men den är lyckligtvis påväg bort. fick utskrivet en stark hostmedicin som jag vet hjälper och efter två doser hitills idag plus 4 timmars sömn är det mycket bättre. Hoppas på en ordentligt god natts sömn och att imorgon kunna vakna frisk..
kanske lite mycket begärt :P
imorgon blir det kalas för björn hos mig..lite bättre plats här. dock tänker jag inte följa med när de andra går ut, sömn är högre prioriterat på min lista.
I helgen avgörs också SM i orientering på Gotland, natt och sprint. Skall med spänning och nervositet följa alla våra duktiga Tyrare som skall vara med. kul!
nu blir det en shot hostmedicin och sedan sägen.
pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0