måndag

Hejsan!
Idag är det måndag. Vad har jag gjort idag? jo, hängde med emelie på hennes Artclass i morse mellan 0900-1130. Jättespånnande att titta på alla elevers konstverk/skulpturer som don skulle redovisa idag. En del var supercoola och andra var kanske mindre lyckade..men riktigt talangfulla elever. Emelies skulptur hade tyvärr ramlat ner under natten och gått sönder, eller ja det var själva fästet på väggen som hade lossnat. Men hon förklarade för mig hur den skulle se ut och jag tyckte det verkade jätteintressant och fint. Efter class gick vi och käckade här i kappa, kappa gamma huset och sen somnade jag faktiskt och sov ca 2 timmar. Vaknade och var pigg så jag gick ner och tränade en timma. Utomhus har det åskat och regnat precis hela dagen..känns som värsta monsunperioden!? Efter träningen var det dinner 17.30 och det var lasange, smarrigt värre! nu är jag tillbaka på emelies och Amys rum och vet inte ikgtig vad jag skall hitta på. Emelie är och tränar och jag tror att det var möte om någon timma för kappa, kappa gamma nere i källaren som både hon och Amy skulle på. Tror Emelie skulle jobba efteråt också. men jag skall följa med Amy kl 21.00-22.00 och höra på när de sänder sin radio show härifrån Depauw. kul!
Imorgon börjar little 5 som är en cykeltävling som håller på under 5 dagar, om jag fattade det hela rätt. Skall bli kul att se och hejja på det.
Paketet ifrån Zappos med alla grejer vi beställt kom idag. Tyvärr hade jag beställt fel storlek till mig..det var längesedan mina fötter var 37.5:or.
Så jag skall försöka fixa det nu tänkte jag..blir nog till att beställa ett par nya med expressfart. Kanske hinner med ett avsnitt av ullared också?! :)
Sovgott på er, klockan är strax efter midnatt hos er.
pok

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Håller tummarna för att dom hinner komma:)

2011-04-05 @ 09:41:15
URL: http://svippostina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0