party in the US and A.

Tjo!
jag som var jättejätte trött och redo för att gå till sängs hakade ändå på till "phi psi" som är en utav killarnas hus. I källaren, som stank svett och var typ 27grader varm stod en utav förbandskillarna till Mike posner och spelade. Och nej det var inte en dålig rappare utan det var en grym kille som spelade covers på kända låtar. Inimellanåt fick man ropa något ord och han började då rappa kring det ordet, helt taget ur luften. Galet duktig kille! jag hade aldrig någonsin kunnat komma på ord som rimmar och som hänger ihop till riktigt häftiga meningar på typ 1 sekund. Credit to him!
När han spelat klart var alla svettiga som tusan, så då var det juh lixom lika bra att fortsätta dansa, hoppa och skutta runt som en galning! :) varför har vi inte det så hemma? hundra tusen gånger roligare än att gå på en trång nattklubb som ändå bara spelar house..
Eftersom jag var så trött drack jag typ 1 liter coca-cola så nu vet jag inte rikgtig hur jag skall kunna somna, men först måste jag ta en dusch för mina fötter stinker!
godmorgon på er i sverige, här är klockan för mycket!
pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0