söndag

Hejsan!
idag har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt. Började dagen med frukost/brunck hos Ryan med hans bror och en massa annat folk. Gott var det, riktig amerikanskt. Efter det tränade jag på löpbandet som finns här i källaren, tänkte egentligen att jag skulle gå ut och springa, men det blåste för mycket. Typ som små mini tornados överallt. kändes lite läskigt så jag hoppade det.
Efter träningen, som var alldeles för jobbig har jag inte gjort någonting. Sov två timmar och har precis vaknat vrålhungrig..så jag måste dra någonstans och äta. Emelie har jobbat på sin konstuppgift och nu jobbar hon fram till 22. Amy somnade precis som mig vid 17 tiden men vill fortfarande inte riktigt vakna..så hon får helt enkelt sova vidare. :)
Nä ni, skall det bli någonting vettigt gjort de få timmar som är kvar av denna söndag måste jag ha middag!
pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0