Tordag

Hejsvejs!

Sahar sag min torsdag ut.
vaknade vid 0900 och gick ner for att ata lite frukost. Vid tio borjade amy och emelie skolan sa jag gick ner och korde ett CrossTrainer pass pa 1timma. Jattejobbigt! Efter traningen motte jag upp emelie for lite lunch. Hon fortsatte till skolan och jag gick upp pa rummet for att fordriva 2timmar framfor datorn. skypade mest :)
Vid 1430 drog jag ut och sprang 8km runt en sjo. Galet hur dum man kan vara, personen som "gjort" stigen i "the natur park" hade varot sa jakla osmart! varje stig hade ett eget namn. sa fort man kom fram till enkorsning sa hade varje stig ut ifran korsningen ett nytt namn. Vilket innebar att stigen som jag borjade springa pa C1 i forsta korsningen fortsatte som R1 och W2..och sa fortsatte det genom heeeeela parken. Helt omojligt att halla reda pa vart jag skulle..tur att man ar orienterare ch har nagolunda lokalsinne.
efter traningen hangde jag och amy lite innan jag hon och emelie bestallde amerikansk pizza. Det var gott!
efter pizzan sag vi pa tvn lite innan vi drog till Wallmart och shoppade lite. Herregud vad allting ar billigt!!
Nar vi kom tillbaka fran Wallmart sa drog vi ivag till "the hub" en pub pa campus omradet. Det var kul dar, ett band spelade jazzmusik och det kom massvis med depaw studenter. Jag var valdigt trott sa vid 0000 drog vi tillbaka och gick till sangs.
En bra dag!

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0