Torsdag

Okej, nu skall jag försöka komma ihåg vad jag gjorde i torsdags.
Gick upp tidigt vet jag, emelie började skolan kl 10. Och jag följde med henne. hon hade Womens studies, mycket intressant kurs som jag gärna hade läst..men kanske på svenska då. Efter lektionen var det lunch i kappa,kappa,gamma huset (här vi bor). När lunchenvar över drog vi vidare på emelies painting class. Det var grymt kul att se dem måla och höra hur deras ideer gick runt i huvudet. Emelies tavla blev så jäkla cool, tyckte iaf jag!
Emelie hade fotbollsträning efter det så jag och Amy åkte till ett lokalt ställe som sålde glass och sådant. Smarrigt värre var det iaf!
När emelie hade spelat klart fotboll åkte jag, emelie, ryan, ted och m.k till Casa grande, en mexikans restaurang där vi åt middag. Så sjukt gott!!
och jag lärde mig en bra fras ifrån ted...som jag översatt till svenska..."Det är inte en riktig date om inte killen betalar för maten.." Bra talat!
På kvällen när vi kom tillbaka från den mexikanska restaurangen hjälpte jag emelie att instalera hennes konstverk.
pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0