usa

bjuder på lite fler bilder ifrån usa;

på Panora bread tillsammans med Ryan, han gjorde sitt homework och jag läste på omoljesand i kanada..

Ryan försöker sig på att spela på en "Oboe" vet inte riktigt vad det har för svenskt namn. Han lyckades faktiskt skapa ljud vilket tydligen är svårt, men det lät mest  som musik för en ormtjusare :P

Emelie gillar inte att bli pussad inför folk..men Ryan gör sitt bästa för att tvinga henne.

Under en staty på campusområdet

på en mexikanskrestaurang i greencastle

i indianapolis och dricker morgonkaffe

Shopping!

Amy och hennes bil

Ut och kolla på cykelrace, vad passar då bättre än ett linne med cyklar på?

Em och Mich

VÅRRRRR

Försöker oss på danssteget "nötknäckeren"



Typisk amerikansk RedCup..



När ingen såg elle hörde gjorde jag och Bree ett eet litet uppträdande. Amy vår maneger tyckte vi var sådär..??



Sista bilden och sista kvällen, tack för mig Em och USA jag hade jättekul!!

hoppas ni har en bra torsdag!
pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0