varberg

hejhej!

Nu är jag i Varberg,, åkte hit i Torsdags och åker hem i morgon Söndag. vad gör jag här då? jo, SLK (Strömstad LöparKlubb) har sedvanligt träningsläger över påskveckan och i år var det förlagt i Varberg..vi har varit här två år innan och det är så kanon! Frächa och fantastiska lägenheter, underbar miljö och framför allt bra löparstråk utmed apelvikens kust. Vi har hittills kört 1000ingar i torsdags, morgonjogg och fartlek i bokskog i fredags samt långpass och lagtävling idag. strax är det vidare mot en lokal på campingen för vidare lagtävlingar. mitt lag bestående av, mig, björn, ludde och sofi vann första tävlingen som i sig innehöll 8 moment och kom trea på lagtävling nr 2. Hoppas vi kan ta hem de grenar som är i kväll så at vi blir de som vinner påskägget :)
Tills ikväll skall vi i laget ha tagit ut, en person som inte är rädd om sin frisyr, ett kakmonster, en person som inte FRUKTar något, två gladnynnande personer och en person med näsa för vaselin..skall bli kul att se vad det är för lekar/tävlingar egentligen :)

Träningen går okej, det känns i kroppen att det var ett tag sedan den utsattes för stenhård träning men jag tycker ändå att jag orkar hänga med och får bra tider. så det är kul. imorgon är det jaktstart baseerad på de 1000ingar vi körde i torsdags..bäste man går ut sist och om alla springer som dom "skall" bör alla vara imål samtidigt.

hoppas ni har en fantastisk påskhelg och får precis som mig en massa färg i ansiktet :)
Glad Påsk.
pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0