Måndag

Hej!
Helgen tillbringades nere på kusten, Kragenäs och 25års fest för Tobias var det som var anledningen. Vi hade otroligt skoj och det var längesedan så mycket skrattades på samma kväll. Tack för det! :) Kvällen bjöd på grillat, fanta&rosé, lagtävling, tårta, busiga upptåg, nattbad och nattamat i form av ostbågar.

Dagen idag Måndag har varit riktigt produktiv, måste juh försöka aktivera mig med någonting då jag saknar jobb och för tillfället är skadad och inte kan träna som jag vill. Gick motviligt upp kl nio. Var tvungen att betala parkeringsavgiften för bilen. När jag ätit frukost tog jag tag i tvättkorgen. När tvätten var klar och hängde på tork drog jag ut till Bergvik och storhandlade för veckan. Åkte sedan till Plantagen och köpte höstblommor till balkongen. Hemma igen planterade jag dessa, åt sen lunch och bakade sedan blåbärsgrottor.
Nu är Johan ute och tränar med Karl och jag skall strax börja med middagen och morgondagens matlådor. Johan valde det som han trodde jag ville ha mest och jag kan ärligt säga att han hade HELT rätt i sin gissning :D laxpasta blir det. 
Ikväll eller ja, efter middagen skall vi ut och plocka svamp. Hoppas vi hittar massor, finns nu faktisk liiite plats kvar i frysen som såklart bör fyllas.
Hoppas ni har det bra! 

En utav mina älsta vänner Ronja har i dagarna förlovat sig med sin man, Stort Grattis tôsa mí <3




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0