sommmmmmmmar!

hejhopp!

Underbara sommar. Har percis lämnat västkusten efter intensiva dagar hemma där jag inte hunnit med alls det jag hade velat göra, men blev som det blev. Jag har fått underbara sommarkvällar tillsammans med familjen. Strand häng tillsammans med johan, familjen och pillan. Pizzabak med min Emelie och en bamsekram av vackra Agnes. Stressiga och mer softa dagar på Golfen och mycket kvalitets träning. Tack för det <3
Tillbaka i Karlstad har jag sökt varenda jobbanons som jag fastnar för, hoppas på lite respons nu när semestrarna börjar bli klara. Idag har jag varit duktig och flyttat på bilen i tid! Tvättat tre maskiner äckliga träningskläder och städat lite grann. kl 15 skall jag infinna mig hos frissan skall bli gudomligt skönt att få styra upp min blonda kaluffs. 

Här kommer lite bilder från sommaren 11, hoppas bara den inte är slut riktigt ännu.

Kaffe vid Canningberget


Dödslyftet a la Wikström


Pappa och jag simmade Vansbro för att ta hem den Svenska klassikern



Nöjd efter fyra tuffa klassiker tävlingar


Mini Golf på Lagunen med bröderna Öström och Wikström


Gränsjaketen uppe i Lommeland


Spurt in i mål


Hemma på Capri världens bästa plats en dag som denna, jag letar krabbmete



johan ville fiska krabbor och då behövs blåmusslor


Hade du tänkt putta i mig eller??


Krabbfisket övervakas noga utav far


Första krabban uppfiskad av mig :)





solnedgång och en krabbfiskande johan


Kvällen avslutades med krabbrace där jag, mamma, pappa och johan ställde upp med två krabbor var.


Liseberg med bästis


spegelhuset..Tur att vi inte ser riktigt ut såhär va?


Glad segrare utav den femkamp pappa bjöd in till. Matchen gick mellan Mig, Bella, mamma, pappa, johan, Emelie och Tobbe.


Taggad som få inför svamp och bärplockning


Inte fullt lika taggad..


Kolla här, fullt med blåbär


Jag och bärplockaren hade ett fint sammarbete


Grillkväll med familjen och fina pernilla som var på besök


Efter ett dopp i havet


Pappa och Bella


Gott


Mera bad i havet


Johan skulle prompt ha med sig en badring


Vi var lite för stora för att få plats båda två


Nästa dag hade vi med oss bellas haj också


Bad på Skurveskär med Emelie





Min fiiiiina ping


Baldersnäsjoggen -11


Baldersnäsherrgård


pappa sprang ett varv och jag två


Någon har väldigt kul åt att jag är trött...


Min vackra Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0