julkalender lucka nr 2

Hej hallå!

Idag har det varit en produktiv dag, och det har lixom bara avrit början på kvällen känns det som. nu har jag precis gjort iordning en lussekattsdeg som står på jäsning. Till det blir det pepparkakor, och div julgodis, glögg och lite julpyssel. Som sällskap får jag och johan hit lite vänner :)
För att få upp julstämmningen idag tänkte jag först bjuda på denna lilla video

En fin jullåt helt enkelt!


Dagens lucka den 2:dre december kommer här

Johan och jag. Johan tror att man kan spela tvspel med ryggen emot tvn, utan att ens ha sättit i ett spel ;)

Nu blir det Fredagsmys <3


God Jul

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Gött med lite uppdateringar!

2011-12-03 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0