fredag

Tjo!
Idag är det fredag och då skrivs det fredagsmys, här blir det tacos och en fet godispåse..jag har längtat! 
Träningen rullar på, det är bara att kika in på jogg.se för den som är nyfiken :) Imorgon blir det rehabjogg för att hjälpa kroppen till att vara i absolut kanonform på söndag då Mattilas 21km skall köras. Åker med familjen Wikström upp och Johan har som mål att varva mig, vilket jag absolut aldrig kommer att tillåta.. ;)

Maria erbjöd mig en plats upp till Åre nästa vecka och gud vad det hade varit kul att följa med och få ytterligare mil under skidorna..men det finns lixom inte inom min finansiella ram. Speciellt inte sedan jag ju faktiskt skall åka iväg till USA i 10 dagar och hälsa på min BFF. Sedan bara MÅSTE jag köpa nya orienteringsskor..de jag har nu håller typ inte ihop och ett ordentligt vätskebälte inför vasan är också på inköpslistan..skulle behöva nya trugor också men det får jag nog rådfråga kunniga om innan. 

skolan rullar på, läser en distanskurs i miljöledning som jag tror har stor potential. Exjobbet har väl inte riktigt kommit igång på allvar ännu, men det går iaf sakta och stabilt framåt. försöker få till ett bra CV inför sommarens sommarjob som jag hoppas på kan bli här i Karlstad!

Fick tummen ur i morse och gick för att panta ut vår tvättcylinder så att jag äntligen kan tvätta på riktigt och slipper handfatet. Maskinen är faktiskt redan igång och det blir iaf en till innan jag är ikapp med en veckas tvätt. Blir juh lixom galet mycket tvätt när man som jag fått för sig att i någon form träna i varje dag. 

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0