inga STÖRRE fel..

Häpp, min nya header gick inte hem..man jag är så dålig på att fixa så vad hade ni väntat er? Bella du kanske kan hjälpa mig?

Idag har jag tränat med Johan, My, Sofi, Malin och Pontus..vi körde tennis ol, jättekul! 

Nu sitter jag hemma, blev ingen skola idag..han som skulle hjälpa oss flytta maskiner, elskåp och diverse annat hade fullt upp med en annan grupp så vi får snällt vänta tills på måndag.
Skall strax ta tag i min informationsbehandlingskurs som jag läser på distans, enligt mikan skulle iaf två av uppgifterna vara enkla och gå fort :)

Ikväll blir det fredagsmys hemma hos ida och jens och imorgon blir det Solstadlopper 20km skidåkning, på söndag skall jag nog vila..har kört 10 eller om det är 11 dagar i rad nu.

Anmälde mig på SLKs träningsläger över påsk också, kul! Blir i Varberg precis som 2 eller 3 gånger innan..gött!

Puss

Kommentarer
Postat av: Monika

Jag tycker den är gõrfin :)

2011-02-11 @ 14:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0