kylklampen

Hejsan!

Precis hemkommen ifrån Kylklampen i forshaga. Sjukt jobbigt var det med snöpulsning precis hela tiden! jag dog lite.
Men det gick så himla bra, spikade varenda liten kontroll...fram till sista...usch! aja, en bom kan jag leva med.
Det var iaf väldigt kul, mina nyinköpta sockar gjorde verklign sitt jobb och jag var varm och go igenom hela racet. Dom kommer definitivt att åka på på söndag! 

Det har varit en riktig måbra dag idag, började med en timmas massage (vilka fantastiska vänner jag har! <3) sen blev det shopping, efter kylklampen Macdonalds middag och en riktig låååååång dusch. Måste utnyttja min dyra hyra.
Nu är michelle lite mindre nervös inför söndag. men imorgon börjar nog nervositeten, som jag idag trängt bort, spöka igen. Hoppas på att min far, som inte är i topp form just nu, blir frisk och kry så att vi tillsammans kan genomföra den här klassikern som det var tänkt ifrån början.
Sitter uppkrypen i min stora säng i min favorit fleece morgonrock och kollar på bond! Love it!

Hoppas min haft en lika bra torsdag som jag har haft.




bjuder på en bild ifrån i sommras på min käre mor i det nybyggda uterummet. Har inte träffat er på hur länge som helst nu, saknar er!
pok

Kommentarer
Postat av: Maritha

Saknar dej oxå. Hoppas du får riktigt bra före. Du får dricka

lite olika soppor längs vägen. Kram

2011-02-25 @ 10:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0