MSM

Hej!

Idag åkte jag med familjen Wikström upp till Mattila för att för första gången någonsin tävla på skidor. Tänkte att det nog kunde vara bra med någon form av erfarenhet inför Öppet spår.
Hade som mål att inte bli varvad och helst komma under två timmar.
Efter första kilometern kändes detta som en omöjlgihet, det var kö och total stop på flera platser. När det väl blev glesare och det faktiskt gick att åka skidor så tänkte jag att nu j*vlar skall jag trycka på för allt jag är värd..vilket jag gjorde. Hade en skön känsla igenom hela loppet men det märks verkligen att jag är en nybörjare..michelle tar i förkung och forsterland och blir ändå omåkt av gubbar som bara står och enkelstakar..FY!
aja, jag to mig under 2h med marginal, jag fick en tid på 1.49.03 ..skit nöjd :)
För johan gick det också bra, han körde dubbla distansen och hade 2.16.19..väldigt bra!

Annars har det inte hänt så mycket denna helg, jag har mest varit kattvakt till Mikans Oliver (en norsk skogskatt som är identisk med Mitzuno) :) 
Tvättar lite äkliga träningskläder just nu och skall ta och kila ner och byta till torktumlaren alldeles strax. sen måste jag ta och laga någonting och käka. enligt min klocka förbrände jag typ 1700kcal så mat behöver jag :)

ikväll blir det solsidan, och så hoppas jag björn kommer förbi med lite bakverk :P
Det är så kallt i min lägenhet, 18.8 grader inomhus just nu..sitter med mössan på för att inte förfrysa några kroppsdelar. Imorgon får jag nog ringa till min bovärd och be han fixa mina element, de är bara fesljumna.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0