onsdag

Tjo!

Idag är det onsdag och dagen började med lite sovmorgon, härligt! vid 9 var det dags för dagens första träningspass. Det var ol-övning på våxnäs tillsammans med KIG. Vad det känns bra att träna på morgonen, hade jag inte gjort det hade jag med stor sannolikhet bara legat och sovit bort morgonen.
Blev knappt 8km med en snitthastighet på 5:44..vilket jag tycket är väldigt bra för att vara mig när jag orienterar.
Ikväll blir det skidor..längtar redan dit :)

Nu bär det strax iväg till skolan för lunch med mina klasskamrater och förhoppningsvis lite installation av min och mikans torktumlare..vi ligger snart en vecka efter vår tidplanering!

Hoppas ni får en fin dag därute!

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0