onsdag

tjo!

Idag har det varit en onsdag. Började dagen med en liten oplanerad sovmorgon, mycket välkommet! Drog iväg emot universitetet och mötte upp mikan för att inleda en heldag i labbet tillsammans med vår kära torktummlare, skall fråga mikan imorgon om vi inte kan döpa den till något passande namn :)
att sitta av tiden det tar för tvätten att torka är verkligen inte speciellt kul, mikan räknar matte så hon har ju iaf någonting att göra. Jag har roat mig med ms röj och harpan.. :P Men imorgon skall jag vara smart och ta med datorn så jag också kan göra lite nytta.

Onsdagskvällen spenderades ute i bellevi skogen med att springa kylklampen, en nattorienterings tävling som arrangeras av klubbarna runt om och i karlstad varannan onsdag. Kul! 
Jag sprang okej tyckte jag, svårt att vara kritisk. klantade till mig på en sträcka, gjode en dålig utgång ifrån en kontroll och bomade en kontroll något..så det finns potential till förbättring och det är juh bra. 

Just nu håller jag på att tvätta alla illaluktande träningskläder skall bli gött att kunna dra på sig rena kläder imorgon.

Imorgon tänkte jag springa intervaller i våxnäshallen men det blir skidor istället och det är nog bättre det. Mina knän blev hemskt stela efter kylklampen idag och benhinnorna fick sig en liten törn igår..dock kände jag inte av dem idag. Plus att jag välkomnar alla mil jag kan få under mina skidor..vasaloppet (öppet spår) närmar sig fantastiskt fort och det gäller att vara förberedd. :)
Det blir också mer labbande och handledarmöte imorgon. bra med en liten avstämning tillsammans med vår handledare. 

Och inte att glömma, på lördag tänkte jag slå till med att åka min andra skidtävling i karriären nu 20km, hoppas kunna åka fortare än i Mattila..kan det gå!?



Bjuder på en bild ifrån Oringen i sommras då vi på vilodagen drog iväg till en mysig sjö och badade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0