skolan

Hejsan!

sitter i skolan och kör lite torktummlare efter mycket om och men. fanns det någonting mer jag och mikaela kunde gjort fel idag? ... tror inte det. vi sågs kl 11 men kom inte igång på riktigt förrän lite efter 13. :P
Aja, bättre att göra fel nu när det finns tid att göra om försöken.
Det som är så tråkigt med detta exjobb är att nu under körningarna har jag verkligen zero att göra..visst var 30:de minut skall jag in och mäta 3 saker (som kanske tar 2 min) men emmellan där så hänger jag mest vid min dator, som idag inte vill hitta skolans trådlösa internet. Värdelöst!
längtar efter att få göra någonting vettigt, typ träna eller umgås!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du kan få programera ett chip med massa mattekunskaper åt mig!;P

2011-02-21 @ 17:09:54
URL: http://svippostina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0