skolan

Hejhej!

Sitter i skolan och väntar på en 5kg tvättlast som jag tror kommer ta typ 3.5h att få torr..långtråkigt?! Men ganska bra för mig då en sådan här långkörare är perfekt för min analys.
Träningen i morse gick kanon, lagom jobbigt och ändå gick det fort. Åkte med Malin och det var kul, försökte förklara för henne att det inte går att ha tråkigt om man åker skidor med mig och detta eftersom att jag alltid lyckas med konsten att ramla på de mest spännande/oväntde ställena..först idag ramlar jag rakt på rumpan utan någon som hellst fart..alltså jag stod i princip still! haha. Andra gången i en sväng där ena skidan lyckades komma på andra sidan av en stolpe..så för att undvika en smäll av stolpen emellan benen kastade jag mig i motsatt riktning mot en hysteriskt skrattande Malin. :P Jag överlevde iaf.

Kom hem och duschade tänkte att jag nog måste trycka i mig lite käk innan jag knallar bort till skolan, så det gjorde jag. men inser när jag ätit upp att klockan är 11.15 och att vi ju ALLTID äter lunch kl 12. Happ..får bli en senare lunch idag då huvudet helt enkelt var någon annanstans. :P

Nu skall jag ta och hjälpa en vän med ett träningsprogram.

pok




Kommentarer
Postat av: mamma

Det verkar som du har fullt upp. kram

2011-02-18 @ 15:47:17
Postat av: Papi

Säkert att du inte slog i huvudet? ;-)

2011-02-18 @ 18:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0