sömn!

Hejsan alla!

Idag är det Onsdag och precis som vanligt, höll jag på att skriva, så var det träning med johan och KIG i morse..har inte varit med mer än kanske 3 onsdagar i rad men det känns som att jag alltid varit med, alla är så guliga och snälla! :)
Träningen idag var stads/distans orientering, det blev knappt 11km och det var tungt och jobbigt igenom heeeela passet. Lyckan som infann sig när passet var över är svår att beskriva. Men det är bra att det blir något tungt pass in emellan åt så att man känner att man lever. ;)
Träningen igår däremot gick hur lätt som helst, och det var till och med en km längre..så det svänger fort!
Mikan har varit jättegullig och torktumlat själv hela morgonen så att jag skulle kunna vara med och träna, så nu så är det jag som torktumlar och hon räknar matte :)

Inatt blev det otroligt mycket sömn och jag tror att det var behövligt, somnade runt 9 tiden igår och sov till kl 8..härligt som tusan!
Ikväll tror jag att det blir en tur på skidorna, jag tror det kan kännas bra att få en tur till innan söndagen..
och imorgon fm kanske man skall sikta in sig på att få en genomgång av ryggen?! skall ta och höra med mikans sambo.

Gav bort en kexchoklad med extra choklad (trodde jag, men det är tydligen bara en helt vanlig en) till Johan för att han var så snäll och körde mig till skolan efter träningen via min lägenhet och nu precis fick jag sms att det var den godaste kexchoklad han ätit i sitt liv :D
Sådant bara kan man ju inte låta bli att bli jätteglad för. :)

nu skall jag läsa lite bloggar och plugga informationsbehandling.

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0