tisdag

Hejhallå!

Ännu en dag på det värmländska universitetet! ute faller snön och solen försöker skina igenom de täta molnen. Igårkväll var det tyrgympa och för en gång skull vart jag inte kaoistkt svettig och halvdöd efter passet. har jag blivit superstark eller är jag bara så stel/trött att jag inte orkade göra övningarna ordentligt?? 
Det var iaf väldigt roligt, precis som vanligt. sprang totalt 30minuter innan och efteråt också så jag är väldigt nöjd!

just nu försöker jag och mikaela printa ner en mer exakt tidsplanering på papper så att vi har någonting att komma med när resterande grupper kommer och vill göra sina försök. Tråkigt att man skall behöva slåss om grejerna!
Hoppas på zero strul idag så att vi hinner med tre körningar, det behöver vi har vi kommit fram till!

Ikväll blir det tyrträning och tisdagskäk, härligt!
veckans träningsplanering ser ut såhär;
må: tyrgympa
tis: tyrträning
ons: KIG och skidor
tor: kylklampen
fre: rehabjogg 4-5km
lör: vila
sön: vasaloppet

nu är det snart dags för mellanmål!

pok

Kommentarer
Postat av: Monika

Jag säger ju att du är en stålkvinna :) Vältränad och stark!

2011-02-22 @ 11:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0