värme

Tjo!!


Det har eller är väldigt kallt i min lilla lägenhet och har varit väldans länge nu..så jag mailade först och sedan ringde och sa att jag ville att någon skulle komma och kika på elementen som jag inte tycker är speciellt varma..när väljer gubben (kille i typ 30års åldern) att dyka upp? jo när jag värmt lägenheten i en timma med ungen och direkt efteråt lagat mat lika länge..såklart visade hans termomerer på 21.4 grader..
Bad iaf om att han skulle komma tillbaka imorgon morgon och få känna på ordentlig kyla, vilket han lovade. Hoppas kunna få någon form av hjälp annars blir det till att införskaffa en kupevärmare alt ett oljeelement på biltema.

skall strax ut och åka lite skidor, så just nu letar jag efter alla träningskläder :)

pok

Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg:)

2011-02-16 @ 20:59:36
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0