vilodag

Tjo!
Idag blir det vilodag, kommer antagligen krypa i benen ikväll när det är natt skid-ol och jag står och hejjar på men då får det helt enkelt göra det.
Igår var det alla hjärtans dag och det firades med godmat, presenter och en glömd blomma på konsum..klassiskt mig! Skall knalla bort och se om den finns kvar lte senare idag.

Skall vara i skolan kl 12, så jag vet inte riktigt vad jag skall göra tills dess..plugga lite informationsbehandling kanske?! Får nog bli så. Ikväll skall jag baka paj, kommer nog bli jättegott! :)

pok

Kommentarer
Postat av: Monika

Ser fram emot pajen :)

2011-02-15 @ 10:59:19
Postat av: Mikaela

Kom nyss några orienterare förbi fönstret här och lyste upp vardagsrummet. Vår gård är något av ett favorit distrikt för Tyr tror jag;)

2011-02-15 @ 18:29:11
URL: http://svippostina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0